כדאי להכיר

נכס יד שניה באנגליה

בתי מגורים  נחשבים כהשקעה הטובה והבטוחה ביותר הקיימת כיום, אולם חשוב מאוד לדעת איך לעשות זאת נכון, באיזה מדינה, אזור, עיר, שכונה, רחוב ועוד.

בשנים האחרונות נוכחנו להבין כי בצפון אנגליה קיימות הזדמנויות השקעה רבות במגוון רחב של נכסים ובהם גם  בנכסים – יד שניה.

באזור צפון אנגליה  – מנצ’סטר רבתי וסביבתה (ליברפול, שפילד, פרסטון, לידס ועוד) קיימות תוכניות ממשלתיות  לעידוד הצפון, התוכניות כוללות הטבות שונות והשקעה של מיליארדים רבים בהשקעות שונות (ראה בלוג – למה להשקיע באנגליה), מה שמביא הגירה חיובית רבה לאזור זה, פתיחה או העתקת מיקומם של חברות רבות לאזור זה ועוד.

ברכישת נכס יד 2 לאחר רכישת הנכס והבעלות עליו (רישום בטאבו) נהנים ברוב המקרים מקבלת שכירות מיידית.

ברשותנו מצוי הידע ,הניסיון ושיתופי הפעולה המקומיים באנגליה המאפשרים  לנו לאתר את הנכס המתאים ביותר למשקיע.

איך נדע להתאים את הנכס המתאים לך ביותר?

לשם כך עלינו להבין את רצונותיך, מהי רמת הסיכון בהשקעה, מהו תקציבך, מה אופי ההשקעה, כלומר, האם מטרת ההשקעה היא לרכוש נכס, להחזיק שנים רבות ולהנות משכירות גבוהה, האם ההשקעה הינה “פליפ” – רכישה שיפוץ ומכירה, או נכס להחזקה לטווח זמן בינוני (4-6 שנים) שקלול כל המרכיבים האלו ועוד משתנים נוספים בתוספת הידע הרב שלנו יסייע לנו לאתר עבורך את הנכס המתאים לך ביותר.

יש לשים לב שבאנגליה, ארץ עם שוק נדל”ן חזק חי ונושם  ישנם עסקאות ש”נחטפות” מהר מאוד.

סוגי השקעות יד שניה מרכזיים:

בית מגורים – רכישה של בית – בדרך כלל למשפחה, באזור טוב אשר ייתן תשואה נאה.

בית הזקוק לשיפוץ – רכישה + שיפוץ של בית מתוך כוונה למוכרו מייד או מתוך כוונה להשכירו ולמוכרו בשלב מאוחר יותר (לעיתים ניתן לרכוש דרך מכרז – אוקשאן)

HMO – השכרה של בית לפי חדרים – לפחות 3 חדרים ,לא לבני אותה המשפחה, כלומר אם יש לי 5 חדרים אני מקבל 5 שכירויות מה שנותן עדיפות ברורה מבחינת התשואה השנתית, מושכר בעיקר לסטודנטים, השכרה לטווח קצר  AIR BNB) ) פועלים, מבקשי מקלט ועוד.. ומצד שני התעסקות רבה יותר של חברת הניהול, בלאי מוגבר, תחלופה רבה ותקופות ללא שוכר.

השקעות נוספות : בית מגורים – רכישה בשלב הבניה, מגורי סטודנטים, השקעה בדיור מוגן (לא מומלץ) ועוד…

למה לרכוש דרכנו?

אנו מלווים  את המשקיעים לכל אורך תהליך הרכישה החל מייעוץ ראשוני והתאמת ההשקעה למשקיע, איתור הנכס להשקעה, משא ומתן על מחיר הנכס, חיבור המשקיע לעורך דין אשר רואה לנגד עיניו את טובת המשקיע בלבד, עזרה וייעוץ בכל תהליך הרכישה מול כל הגורמים המעורבים,  התקשרות בחוזה ניהול הנכס עם חברת הניהול מאושרת ומומלצת.

עמלת הליווי הינה קבועה ואינה מושפעת משווי הנכס (אנו  מחפשים את הנכס המתאים ביותר עבורך ולא את הנכס שבו אנו נרוויח הכי הרבה …)

מערכת קשרים עניפה המאפשרת לנו מצוא את הנכס המתאים ביותר לדרישתך במחירים אטרקטיביים ולאחר בדיקת הנכס בשטח על ידי נציג מקומי שלנו. (במידה ויש צורך- אנו בקשר גם עם קבלני שיפוצים).

כמו בכל השקעה, גם ברכישת נכס יד שניה ישנם יתרונות רבים (רכישה של נכס ממשי וקיים, רישום על שמכם בטאבו, וקבלת תשואה באופן מיידי)

 אבל חשוב לדעת ולהבין גם את החסרונות (מחסור בדייר, שיפוצים בנכס וכו’ ) ועל המשקיע להבין ולבחון היטב את סוג ההשקעה המתאים לו ביותר.

ממליץ לכם לקרוא מידע נוסף בבלוג – נדלן יד שניה – איך עושים את זה נכון, בו מפורט על מה חשוב לתת דגש ומהם השלבים ברכישת הנכס.

בהצלחה !

מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם למידע נוסף

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם