השקעה אלטרנטיבית- הלוואת חוב

כיצד ניתן להנות מנדל"ן בלי כל ההתעסקות הכרוכה בכך ? כיצד ניתן להנות מנדל"ן בישראל בלי משכנתא ? להנות מנדל"ן בלי מס הרכישה (8%) מס השבח (25%) עלויות עו"ד, מתווכים, יועץ משכנתאות, שמאי, פתיחת תיק משכנתא בבנק... שיפוצים, תיקוני בלאי בדירה ובבניין, התעסקות עם דיירים, התמודדות עם נכס ריק ועדיין לא הזכרנו את הקושי שיש במציאת נכס טוב במחיר הוגן ובאזור טוב ועוד ועוד התעסקויות שלא מתאימות לכל אחד.

בגלל ההתעסקות הרבה שהנדל”ן מחייב, רבים פונים להשקיע בבורסה – קונים/מוכרים בלחיצת כפתור. כיום כולנו מושקעים ביודעין או שלא בבורסה דרך קופות הגמל שלנו וקרנות ההשתלמות, ועדיין רכבת ההרים בבורסה לא מאפשרת להגדיר השקעה זו כהשקעה סולידית המתאימה לכל אחת, מה גם שאנו תמיד מחפשים פיזור להשקעות שלנו.

מהו הפתרון ?  השקעה אלטרנטיבית – הלוואת חוב – “קרן נדל”ן”
ליחצו על הלינק לוובינר הסבר על הלוואות חוב- השקעה אלטרנטיבית

לינק נוסף 
אז מהי קרן נדלן וכיצד מאתרים קרן טובה?

קרן נדלן היא למעשה קבוצה של אנשים המעמידים הלוואה ליזם כדי לאפשר לו להתקדם ולבנות פרויקט. קרן הנדלן מעמידה חלק מההון העצמי הדרוש ליזם מעבר להלוואה הבנקאית ומשום כך היא מסוכנת יותר אך גם רווחית מאוד.

מה היזם נותן לנו בתמורה ?

מקובל שיזם מתחייב בפנינו על ריבית נקובה בתמורה להלוואה, פעמים ניתן להנות מרווח יזמי של הפרויקט וישנם כמובן שילובים של השניים- הכל בהתאם ליזם לפרויקט ולחוזה בינינו.
יש לשים לב כי בימים אלו (דצמבר 2022 ) כאשר בנק ישראל מעלה את הריבית, אנו מנצלים את הריבית הזו לטובתינו כמלווים ליזם, בצורה זו אנו משיגים ריביות גבוהות יחסית מיזם של פרויקט בניה בישראל, וכל זאת כאמור מבלי כל ההתעסקות עם רכישת נכס….
השקעה בקרן נדלן טובה דורשת קצת יותר מיומנות, בשורות הקרובות אתן 5 כללים שכדאי לבחון לפני השקעה בקרן נדלן.

א.     האנשים – עסקים עושים עם אנשים. בדקו מי מנהל את הקרן? מה הניסיון שלו בניהול קרנות? כמה קרנות הסתיימו בהצלחה וכמה נכשלו? (רמז, אם אף השקעה לא נכשלה, כנראה שהוא חסר ניסיון בתחילת דרכו). כיצד הוא מנהל כל השקעה? אם יש ממליצים עוד יותר טוב.

ב.     הפרויקט – מה המיזם שאנחנו מממנים? באיזה שלב הפרויקט נמצא? מה הסיכונים בפרויקט? מתי יתקבל היתר הבניה ובאיזה רמת מחירים ימכרו הדירות? מי היזם מאחורי המספרים ומה הניסיון שלו?

ג.      המנגנון – בחנו לעומק את מבנה החברות המשתתפות בתהליך. מי בעלי המניות בחברת המשקיעים? ומהי החברה המקבלת את ההלוואה? האם אנו בפרויקט הלוואה או השקעה? ומה סדר קבלת הכספים בתום הפרויקט?

ד.     הבטוחות – מהם הבטוחות העומדות לקרן המשקיעים? צריך להבין שהשקעה מסוג זה הינה בסיכון מכיוון שאין מצב שהמשקיעים יקבלו בטוחות מלאות, הרי הבנק משעבד את הפרויקט. מה בכל אופן ניתן לשעבד וכיצד ניתן להבטיח את כספי המשקיעים?

ה.     הבטן – מדובר בתחום מורכב אך מתגמל ביותר. אחרי שבחנתם ולמדתם- אם משהו לא מרגיש נח בבטן אל תשקיעו חכו לבהירות וודאות פנימית. הרגשתם שאתם שולטים ובוטחים בתהליך – קפצו למים – בהצלחה !

למי מתאים השקעה זו ?

משקיע שיודע לזהות הזדמנויות !!!

משקיעים המחפשים השקעה ללא התעסקות ועם תשואה טובה

משקיעים שיש להם כסף פנוי להשקעה

מה חשוב לדעת לפני ההשקעה ?

השקעה זו הינה בהתאם לחוק הניצעים ומכיוון שכך כל קרן מוגבלת במספר המשקיעים שיכולים להשקיע בה, דבר זה גורר לרף כניסה מסויים לקרן ( יש קרנות שרף הכניסה הינו 200 אלף, יש שהו 300 או 500 אלף וישנם קרנות המאפשרות כניסה רק מסכום של מליון ₪ …).

בהשקעה זו הכסף “נעול” למשך תקופה, תחנות יציאה וכדומה – בהתאם לחוזה.

למה להשקיע איתי בקרן נדל”ן ?

אנו בוחנים ובודקים פרויקטים להשקעה, בוחנים את הפרויקט (בודקים אזורי השקעה אטרקטיביים עם פוטנציאת גבוה לעליית ערך ורווח יזמי גבוה), אנו בוחנים את היזם, רק יזם ופרויקט שעברו את כל הבדיקות המדוקדקות שלנו ושל הצוות המקצועי שלנו + הפרויקט בשלבי אישור מתקדמים אנו פותחים את הקרן להשקעה.
המשקיע יודע בדיוק את כל פרטי ההשקעה… חותם על חוזה ומתחיל לקבל תשואה בהתאם לחוזה.

כמובן שהחוזה כולל בתוכו את הבטוחות לכספי הלקוח.
החוזה שעליו חותם המשקיע הינו חוזה שאנו כבעלי הקרן הכנו באמצעות עורכי הדין שלנו אל מול היזם- אנחנו ואתם באותה הפוזיציה, אין צורך להוציא כספים נוספים על עורכי דין, ובעצם אנו חוסכים לכם את כל ההוצאות הרגילות שיש ברכישת נכס נדלנ”י – הכסף שלכם עובד עבורכם ללא הוצאות עסקה מיותרות.

אגב – המס המשולם בגין ריבית הינה 15% מניגוד למס רווחי הון בנדל”ן שהינו 25% – חיסכון בכסף.

קראתם עד פה והשקעה נשמעת לכם כמעניינת לבדוק?
מוזמנים לפנות אלי לפרטים על קרן נדל”ן שהוקמה ונבדקה על ידי
אופיר הררי  050-3663588

מוזמנים לשתף:

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם