הלוואה חברתית – חוות דעת מניסיון אישי שלי- חברת BTB

BTB או בשמה המלא- BE THE BANK – "תהיה הבנק" - כלומר, תן הלוואה למבקשים ותהנה מקבלת ריבית נאה.
הלוואה חברתית – חוות דעת מניסיון אישי שלי- חברת BTB

 השקעה ב BTB ?

החברה יצרה פלטפורמה דיגיטלית שמבצעת הכל בצורה יעילה .
פיזור בין ההשקעות (לא יותר מ 2% מההשקעה שלך בכל הלוואה) בטוחה לכסף ולריבית-  קופה לערבות הדדית  מחלקת חיתום איכותי- בדיקת הלווים והבטוחות (מחלקת אנליזה לבדיקת הלקוח – לא כולם מקבלים אישור להלוואה ולא כולם באותם התנאים).הגנה משפטית – במקרה של כשל בהחזר בהלוואה כלשהי, תממן BTB את ההליך המשפטי ללא עלות מצד נותן ההלוואה מול הלווים.
החברה פועלת מאז 2014 . בשנת 2023 החברה גייסה מעל 3 מיליארד ₪ להלוואות, עד היום  100%  הוחזרו למלווים  ומשך פדיון הכסף (משיכת הכסף לחשבון ) עומד בממוצע על 7 ימי עסקים.
פעמים רבות אני רואה פוסטים בפייסבוק ובהם שאלות ובקשות לחוות דעת על השקעה בהלוואה דרך חברת BTB
המתנגדים  להשקעה בחברה זו טוענים שהשקעה שכזו היא תמצית הרע שיש בהשקעות, מצד אחד אין נזילות לכסף, כאשר מבקשים למשוך את הכסף זה לוקח זמן ומצד שני אין הלימה בין הריבית המתקבלת לבין הסיכון שיש בהשקעה, לדעתי אותם מתנגדים מתייחסים לכל התחום כמקשה אחת ולא מתייחסים לחברה הספציפית (ישנם מספר חברות בתחום מתפתח זה)..

במאמר קצר זה אני שמח לענות בצורה הכי אובייקטיבית ומניסיון אישי שלי.
לפני כשלוש שנים השקעתי בהלוואה בחברה זו והשבוע משכתי את כספי – ועכשיו אני יכול לספר לכם על כל התהליך ודעתי על ההשקעה.

  • כאשר אני ממליץ על השקעה- אני גם מושקע בהשקעה זו בעצמי, אני בחנתי את חברת BTB  נפגשתי עם מנהלי החברה ואני עוקב אחריהם לא מעט שנים.
  • השבוע – תחילת שנת 2024 בעיצומה של חרבות ברזל, במצב כלכלי “לא פשוט” ביקשתי למשוך את ההשקעה שלי  ולכן אני יכול להעיד מניסיון אישי שכל הפרסומים של החברה עצמה שמשך הזמן הממוצע של משיכת הכסף עומד על 7 עד 9 ימים אכן מתקיים (כן, גם בתקופה מאתגרת זו ).
  • מתוך הסכום שהשקעתי (משך כשלוש שנים) קיבלתי ריבית נאה מאוד (סביב ה 8% לשנה), נהניתי מריבית דריבית (הריבית שקיבלתי במשך התקופה שימשה להשקעה נוספת והגדילה את התשואה).
  • משיכת הכסף – 97.5% מסך ההשקעה היה בחשבון הבנק שלי תוך מספר ימים!
  • מה קורה עם שאר ה 2.5% ?
    מטבע הדברים, ישנם הלוואות שמסתבכות… הלוואות אלו נקראות בחברה כהלוואות אדומות- הלוואות בפיגור או הלוואות  צהובות- הלוואות שהיו בפיגור והושגה הסכמה והלווה חזר לשלם (לאחר מספר חודשי תשלום יחזרו ההלוואות להיות הלוואות לבנות) – חשוב להבין שגם על הלוואות אלו (אדומות וצהובות)אני ממשיך לקבל ריבית, אני יכול להמתין ולפדות אותן בערכן המלא או למשוך במיידית אבל ב 5% פחות מערכן – ההחלטה הינה בידיים שלי – אני החלטתי להמשיך לקבל עליהם את הריבית ולהמתין לקבלת הכסף (כאמור את רוב הכסף- 97.5% קיבלתי).
  • בחברת BTB קיימים 3 מסלולי השקעה :
    מסלול חדש- B-STATE– 5.75% שנתי (צמוד לפריים )מסלול בערבות מדינה, כאשר הכסף “נעול” נקודת יציאה אחת לשנה.
    מסלול זה”ב – מסלול עם בטוחות (כל ההלוואות מגובות בשיעבוד-  נכס נדלני או פקדון כספי), רוב הריבית המתקבלת צמודה לפריים, הכסף “נעול” וישנה נקודת יציאה בכל שנה וחצי.
    מסלול רגיל  B-MATCH – פיזור מקסימאלי- אלפי הלוואות – ניתן למשוך בכל רגע נתון.
  • שימו לב – כאשר משקיעים בחברת BTB יש תשלום דמי ניהול חודשי ותשלום של 1% מסך ההפקדה לקרן ביטחון (“קופה לערבות הדדית”)- ולכן, בגלל עלויות אלו ולכן  אם ברצונכם להשקיע פחות מחצי שנה –   BTB  אינה המקום המתאים
  • חשוב לציין גם את השירות שהלקוחות שלי מקבלים מחברת BTB – יש מענה לכל שאלה ותמיד מנסים לסייע (בטלפון / ווטצאפ – אני מקשר את לקוחותי לחברה)
  • ישנה אפשרות לקבל הלוואות מחברת BTB – משכנתא על נכס וכדומה- אין לי ניסיון אישי בנושא ( כיום התנאים הינם פריים + 2.5% ).
  • לדעתי השקעה כזו מהווה פיזור טוב להשקעה ללא קורלציה לשוק ההון וחשוב שיהיה בכל תיק השקעות, ההשקעה הזו מעולה לסכומים של 1000 ₪ ועד 250 אלף ₪ – לסכומים גדולים יותר ישנם לדעתי אופציות השקעה מעניינות יותר, עם ריבית גבוה יותר ועם מספר בטוחות כולל ערבות אישית.
  • אני מאמין בפיזור, לצערי אנשי שוק ההון מעוניינים ש 100% מההשקעות שלכם יהיו רק בשוק ההון (ומשם הם יגזרו רווחים…) “לעולם ישליש האדם מעותיו..” – תשקיעו בשוק ההון (קרן השתלמות, קופת גמל, מסחר עצמאי) תשקיעו בנדל”ן (בארץ ובחו”ל (אנגליה)) ותשקיעו בהלוואות.

מוזמנים לפנות אלי בשאלות

מעוניינים להשקיע?  מוזמנים להכנס דרך הלינק >

בהצלחה רבה
אופיר הררי 050-3663588

מוזמנים לשתף:

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם