מגיע לכם יותר מהחיים!

מספרים שלפני כמה שנים, על גג קרון-רכבת בהודו, נסע עני. אחד מסנדליו נפל בזמן הנסיעה המהירה, לכן מיד חלץ העני את הסנדל השני והשליך אותו מטה. למה הוא השליך את הסנדל השני? סנדל אחד חסר תועלת, אז לפחות שירוויח עני אחר שימצא את שני הסנדלים.
השקעות נדלן

יוצא לכם לעבור ברחובות תל אביב לפעמים? לא משנה אם בשעות היום או בשעות הערב, בכל יום בשבוע תראו עשרות אלפי צעירים יושבים בבתי קפה, מסעדות וברים.

תגידו את האמת, אי פעם ראיתם את הקניון לא הומה אנשים?

ואת שדה התעופה, הייתם פעם בנתב”ג ולא נתקלתם באלפי צעירים שעומדים בשערי היציאה לחו”ל?


יצא לכם פעם לחשוב מה הסיבה שאותם צעירים ישראלים זורקים את מעט חסכונותיהם על בילויים רגעיים? האם הם לא מתנהגים כמו העני מהסיפור, שזרק את סנדלו השני לאחר שרק הראשון נפל?

הרבה אנשים סבורים כי חיסכון של 100,000 ש”ח (למשל) נחשב לחסר תועלת, כי מחירה הממוצע של דירה ממוצעת בישראל עומד על מעל 1,500,000 ₪, ולכן, אם המטרה היא לרכוש דירה בישראל – ונדרשים לכך מיליון וחצי שקלים חדשים – מה הטעם לחסוך 1000 ₪ בחודש? הרי יידרשו 1500 חודשים של חיסכון שהם 125 שנים, כדי לקנות דירה… מייאש בהחלט ומסביר את ההתנהגות הזו – אנשים אומרים לעצמם, אם אין לי סיכוי לרכוש בית – אין טעם לחסוך.

דירת מגורים נראית להרבה מאד אנשים כרחוקה מאוד, רחוקה עד כדי כך שבלי איזה סיוע מאד גדול מההורים, בלי ירושה גדולה או איזו זכיה נעימה ממפעל הפיס; הם לא יוכלו להגיע לדירה, ולכן, המסקנה המתבקשת: אין בשביל מה לחסוך ולכן אפשר ואף רצוי להנות מידי יום במסעדות, לטוס לחו”ל ופשוט להנות מהכסף.

לצערי הרב, הנתונים כיום מראים ש 80% מהישראלים (שמונים! מטורף!)  נמצאים במינוס קבוע.  אנשים התרגלו לכך שזה בסדר. אתם שואפים ליותר?

כן, אני יודע, זה נחמד להישאר באזור הנוחות (הלא כל כך נוח) ובחיים הבינוניים, אבל כדי להגיע לחופש כלכלי, תצטרכו  לעשות מעשה.

מה עוצר אתכם מלחיות ברווחה כלכלית??

אין לכם מספיק אנרגיה לזה, אין לכם מספיק כסף, אתם מותשים, אין לכם זמן.. כן, תירוצים נשמעים מצויין לאדם שהמציא אותם. אני קורא לזה “תרצת נפוצה”, וזוהי אכן מחלה נפוצה בארץ, אבל החדשות הטובות הן שיש תרופה.

אל תרחמו על עצמכם. תבינו שהתירוצים שאתם מספרים לעצמכם הם לא אמיתיים. תאמינו שמגיע לכם יותר. תדעו זאת. תדעו שיש לכם את היכולת לצאת מהמצב הזה!! הכל תלוי בכם.

תוכלו להיות בעלי הזמן, בעלי המיומנות, בעלי הידע, בעלי התמיכה, בעלי כח הרצון והמשמעת, כדי לעשות את זה.

צודקים, זה קשה, אבל תוצרים טובים מתחילים באתגר ובקושי. דברים טובים לוקחים זמן, ודברים טובים לא יגיעו אלייך משום מקום. תצטרך להתאמץ. ממש. חשוב שתדעו מראש, זה לא עומד ליפול לרגליכם, לא תוכלו לחיות את החלום בלי להתאמץ, אבל אם אתם רוצים את זה – תצטרכו להשיג את זה!

יש לכם הזדמנות להציל את עצמכם, ודבר ראשון שאני ממליץ עליו הוא להפסיק (לתרץ ו)לדחות. אם אתם רוצים שזה יקרה, תדאגו שזה יקרה, עוד היום.

יש לכם גם סיכוי לעשות את זה לבד, אבל לקבל עזרה זו לא בושה ויכול רק להועיל, גם לאנשים הכי חזקים והכי משפיעים בעולם יש יועצים שעוזרים להם.

נחזור לתירוצים. אם אתם טוענים שאין לכם מספיק כסף כדי להשקיע אותו, תנו לי לגלות לכם כמה סודות:

דבר ראשון; מציאת “כסף מובטל”.

יש לכם קופת גמל? קרן השתלמות? אתם יכולים לקבל הלוואה בתנאים מצוינים ! יש לכם או להוריכם נכס? אתם יכולים לקבל בגינו הלוואה. אגלה עוד סוד: התשואה שתקבלו עבור הנכס שתרכשו, תכסה את התשלום עבור ההלוואה, כך שתוכלו, בתוך זמן קצר, להיות בעליו החוקיים של הנכס – מבלי שנדרשתם לשלם עבורו – מ”כסף מובטל” שהיה אצלכם.

דבר שני ולא פחות חשוב; רף כניסה נמוך.

בכדי להיות בעל נכס בטאבו במדינה מערבית חזקה, אין צורך להוציא מיליונים. יש מגוון נכסים בכ-300,000 ₪, ועם תשואה הגבוהה פי כמה מתשואה שתקבלו עבור נכס בארץ.

טיפ חשוב לסיום: לפני כל השקעה, עדיף לשלם קצת על לימוד, מאשר לשלם הרבה על טעויות.

אופיר הררי, כפר הרא”ה

 ליווי אנשים להשקעות בנדל”ן מניב בחו”ל

ייעוץ אובייקטיבי לפני רכישת נכס בחו”ל.
טלפון: 050-3663588
מייל: [email protected] 
פייסבוק: אופיר הררי נדלן להשקעה בטוחה בחול

מוזמנים לשתף:

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם