השקעה של פחות מ-300 אלף שקל שמניבה 2,000 שקלים מידי חודש

קבלו שתי הצעות נדל"ן ראליות, שאין ספק שיגרמו לכם לעצור: דירה במרכז רמת גן בעלות של 700 אלף ₪ | שכירות צפויה - 3,500 ₪. דירת סטודיו לסטודנט קרוב לאוניברסיטה ב-292,000 ₪ | שכירות צפויה – 2,000 ₪ לחודש.
דירה להשקעה

כשהעליתי את ההצעות האלה בפייסבוק, זכיתי להמון תגובות. אנחנו הישראלים מחפשים השקעות אטרקטיביות כאלה, ואכן מדובר בהשקעה ראשונית גבוהה, אבל תסכימו איתי, שהיא בהחלט לא גבוהה מידי.
הדבר הכי חשוב, שרבים מאיתנו מסתכלים אליו, ובצדק, הוא התשואה. מדובר בתשואה נאה.

העניין הוא שלא מדובר באיזושהי פנטזיה, ההצעות האלה קיימות בשוק הנדל”ן. מי שעוסק בענף, חשוף בכל יום לכך שהעולם נפתח לאפשרויות עצומות, שמאפשרות לייצר הכנסה פאסיבית מתוך השקעה ראשונית, שאינה שוחקת את חשבון הבנק. כך לדוגמה, בכל זמן נתון יש אצלי הצעה כמעט זהה, ולא רק אחת.

ההצעות שלי לא כוללות רק עסקה ותשואה, יש בהן הרבה מעבר לזה. ההצעות שלי כוללות חברת ניהול. כלומר, יש מי שדואג לדייר ששוכר את הנכס שלכם, ומנהל אותו גם בתקופות מעבר – פינוי דייר, הכנת הנכס להשכרה וטיפול בכל נושאי ההשכרה מא’ ועד שהדייר החדש נכנס לדירה. נשמע טוב, נכון?!

חשבתם שבזה מסתכם העניין, אז לא! יש עוד.
מדובר בנכסים חדשים. כלומר, רכישה ישירות מהקבלן, בתוספת ביטחונות ואחריות של 10 שנים מהקבלן.

נמשיך?!
הנכסים האלה מצוידים בריהוט, כך שהדירה שתקבלו מוכנה להשכרה ללא עיכוב. נשמע כמו חלום, נכון?!

אבל עכשיו נדייק…

אם היו הצעות כאלה לנכסים בארץ, כולנו היינו מתמוגגים מההזדמנויות הפיננסיות האלה. לחשוב שאפשר היה בארץ להשקיע בנדל”ן עם כל התוספות שהזכרתי, בהשקעה הגיונית יחסית, וליהנות מתשואה חודשית (ממש כמו משכורת), ועוד מנכס שערכו צפוי לעלות לאורך השנים. נכס אמיתי שנוכל להעביר לדורות הבאים. אבל לצערי, וכולכם יודעים זאת, אין בארץ נכסים בתנאי השקעה שכאלה.

בכל זאת אפשר להשיג נכסים כאלה. אני לא מתכוון למדינת העולם השלישי, לא למזרח אירופה ולא לנכסים שהם צריפים. היום אפשר לקנות נכסים חדשים באנגליה – מדינה מערבית מתקדמת, מעצמה כלכלית ותרבותית, בעלת חוקים שמעודדים משקיעים (פטור ממס למשל), שוק מפוקח ושקוף ועוד. הפאונד מהווה כיום הזדמנות להשקעה, ולמעשה השקל שלנו יכול לקנות כיום יותר! כן, באנגליה הממלכה הגדולה אני מציע עסקאות אטרקטיביות כאלה.

נכון, מנצ’סטר היא לא רמת גן. ברמת גן מתגוררים כ-153 אלף תושבים, ובמנצ’סטר רבתי חיים מעל ל-2.8 מיליון תושבים.
בסכום של 700 אלף שקלים ניתן לרכוש דירה חדשה במרכז העיר, שנמצאת במרחק הליכה לפארק תעשיות ההפקה MediaCityUK (כולל חברת BBC), ולמקומות בילוי, וליהנות משכירות צפויה של 3,500 ₪ בחודש.  – קישור לפרויקט קישור למידע על מחירים באזור

אין ספק ששפילד היא לא חיפה. בחיפה מתגוררים כיום כ-280 אלף תושבים. בטכניון לומדים בכל שנה כ-14 אלף סטודנטים, ובאוניברסיטת חיפה לומדים כ-18 אלף סטודנטים בכל שנה. סך הכול 32 אלף סטודנטים, שלומדים בחיפה מידי שנה.
לעומת זאת, בשפילד מתגוררים כיום כ-600 אלף תושבים. באוניברסיטת שפילד לומדים מידי שנה כ-28 אלף סטודנטים, ובאוניברסיטת שפילד־האלם לומדים עוד כ-33 אלף סטודנטים. סך הכול כ-61 אלף סטודנטים שלומדים בשפילד מידי שנה.
יש לציין שמעל ל-20% מהסטודנטים באוניברסיטאות של שפילד אינם מקומיים.

בפרויקט לסטודנטים בשפילד, שנמצא במרחק הליכה קצר מכל אחת משתי האוניברסיטאות (13 דקות הליכה איטית, אם לדייק), ניתן לרכוש נכס בסכום של 292 אלף ₪, וליהנות מתשואה חודשית של כ-2,000 שקלים.
הנכסים נרשמים כמובן בטאבו על שם המשקיע, וניתן למכור אותם בכל עת. – קישור לפרויקט

  • חוששים מהשקעה מעבר לים, אבל מעוניינים לשמוע עוד?
  • לא מבינים איך לבצע רכישה או איך לבחור נכס שמתאים לכם?
  • חוששים מעניין המיסים, ההלוואות והמינופים?

תשובות לשאלות כאלה ואחרות תוכלו לקבל אצלי. מוזמנים ליצור איתי קשר. אשמח להתאים לכם נכס נדל”ן להשקעה מניבה, וללוות אתכם יד ביד לאורך כל הדרך.

אופיר הררי | יועץ ומלווה משקיעים בהשקעות נדל”ן חו”ל | להתקשרות או לשליחת הודעה: 050-3663588

מוזמנים לשתף:

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם