ישר מהתנור

השקעות נדל״ן באנגליה - פרוייקטים:

מחפש השקעה בנדל”ן באנגליה ? ידוע כי כל משקיע יכול לחפש פרויקטים להשקעת נדל״ן בצורה עצמאית, ניתן לחפש דרך האינטרנט או אפילו לטוס ולראות בעיניים פרויקטים – להתקשר עם חברת השיווק ולרכוש את ההשקעה.

מה אנו בודקים לפני השקעה בנדל״ן? רשימה חלקית:

בדיקה שלחברה יש אישורים מסודרים לקיים את הפעילות.

בדיקות נוספות כתלות בפרוייקט וביזם כגון: כמה שנים הוא פעיל מול רשם החברות, מה הפרוייקטים הקודמים שלו, מה אחוזי התשואה שלו שם? האם הוא איחר במסירה? איכות הבניה, ביקור פיזי בפרוייקטים קודמים שלו ותשאול דיירים וכ”ו .

פרויקטים לדוגמא:

בודקים את החברות של היזמים (דוחות כספיים, דוחות רווח הפסד, היסטוריה של כל חברה, שווי חברה, פרוייקטים מהעבר) .

יוצרים מנגנון מסודר וברור לרכישת נכס הנדל״ן מא’ עד ת’ שבכל שלב אנחנו משקפים ללקוחות שלנו איפה אנחנו עומדים ומה השלב הבא. שהנכס כבר רשום עליך ואתה מתחיל להינות מהתשואה, אנחנו זמינים לכל שאלה ונותנים תמיכה מלאה למשקיעים שרכשו דרכנו. גם במידה והמשקיע רוצה לממש את הנכס שלו ולהתקדם להשקעה הבאה.

ביקור פיזי שלנו באתר ופגישה עם היזם ולאחר מכן עם עורכי הדין שלו.

בדיקות של : טאבו, משכון, הסכם קניה כולל סרטוטים, הסכם שכירות (אם יש), ביטוחים שקיימים לחברת הניהול, בדיקה בערייה לגבי תשתיות ביוב, כביש, שבילי גישה, מתח גבוה ונמוך, ניקוז מי גשמים, דו”ח סביבתי זיהום אוויר מפעלים מזהמים, גז רדון, פינוי אשפה,  בדיקה לגבי תכנון עתידי באזור.  בדיקות יעילות מערכת חשמל וכיבוי אש , בדיקה באיזור האם קיים חברות כריית חומרים כגון טיט/חמר, פחם וכ”ו  ועוד ועוד בדיקות

מובן שגם לאחר שתרכוש את הנכס  עדיין לא תם חלקנו, אנו נמשיך ונלווה את לקוחותינו בהתנהלות מול חברת הניהול ( יתרון הגודל )  ומול רשויות המס ועוד…

מוזמנים לעיין במספר פרויקטים מומלצים לדוגמא הנמצאים בשיווק עכשיו.

נגישות

צרו קשר

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם